satyanandayoga.gr

Βασικός κύκλος γιόγκα - SYCP

Παρακολούθηση κύκλων / Απουσίες

Οι συμμετέχοντες χρειάζεται να ακολουθούν τους κύκλους προοδευτικά και να αποφεύγουν τις πολλές απουσίες, ώστε να εξασφαλίσουν σταθερή απόδοση. Οι συχνές απουσίες, μπορεί να αναγκάσουν τον ασκούμενο να αρχίσει την παρακολούθηση από την αρχή. Ένας αντιπροσωπευτικός κύκλος της Σατυανάντα Γιόγκα διαρκεί μιάμιση ώρα και περιλαμβάνει τα εξής:

theory

1. Θεωρία: Σύντομη παρουσίαση ενός συγκεκριμένου θέματος

2. Άσανα: Σωματικές στάσεις που δυναμώνουν, τεντώνουν και αναζωογονούν ολόκληρο το σώμα. Οι άσανα τονώνουν και εναρμονίζουν όλα τα συστήματα του σώματος, έτσι ώστε να λειτουργούν καλύτερα στο σύνολό τους.

3. Πραναγιάμα: Τεχνικές που κάνουν χρήση της αναπνοής για να ξεμπλοκάρουν και να ισορροπήσουν την πράνα (την ζωτική δύναμη) μέσα στο σώμα. Yπάρχουν τρεις κατηγορίες:

- Αυτές που ενεργοποιούν (για την αύξηση της ενέργειας)

- Αυτές που ηρεμούν (για την ηρεμία του νου)

- Αυτές που εξισορροπούν (για την ισορροπία του νου)

4. Μούντρα και μπάντα: Οι μούντρα διεγείρουν την λειτουργία των αδένων, εξισορροπούν ολόκληρο το ορμονικό σύστημα και χαρίζουν δύναμη και υγεία. Σε ένα βαθύτερο επίπεδο αυξάνουν την επίγνωση για τη ζωτική ενέργεια (πράνα) μέσα στο σώμα. Τα μπάντα έχουν ως σκοπό το «κλείδωμα» της πράνα σε διάφορα μέρη του σώματος και τη διοχέτευση της σε άλλα κέντρα με σκοπό την πνευματική αφύπνιση.

5. Σατυανάντα Γιόγκα Nίντρα™: Μια βαθμιαία και συστηματική μέθοδος βαθιάς χαλάρωσης και εσωτερικής μεταμόρφωσης. Η Σατυανάντα Γιόγκα Nίντρα™, διαμορφώθηκε και αναπτύχθηκε από τον Σουάμι Σατυανάντα μέσα από παραδοσιακές Ταντρικές τεχνικές. Eίναι μια τεχνική της πρατυαχάρα, κατά την οποία περιορίζονται τα ερεθίσματα το νου, και επιτρέπεται στον νου σταδιακά και συστηματικά να χαλαρώσει. Η πρακτική αυτή επιφέρει ένα βαθύ μετασχηματισμό στους ασκούμενους.

6. Διαλογισμός: Τεχνικές αυτοπαρατήρησης και διαχείρισης του νου.

7. Χρόνος για ερωτήσεις και απαντήσεις

 

© 2000-2016 satyanandayoga.gr | powered by icehosting.com